czwartek, 21 stycznia 2010





15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

pomysł do dupy

boxicz pisze...

to pokaż swoje pomysły...

Anonimowy pisze...

prosze zostawcie go juz on jest taki słodki...

Anonimowy pisze...

w sumie tak...każdy widzi coś inaczej, jednemu się podoba, drugiemu nie. tylko, że ja nie widze powodu do tego, żeby jechać po czymś stworzonym przez drugą osobe anonimowo, to troche niefair i tak naprawde, to jest do dupy. okej, może nie powinnam tego pisać ja, bo też jestem anonimowa, ale taka jest prawda. róznica lezy tu, ze ja nie mam zamiaru niczego krytykować. podziwiam wszystkich ludzi z prawdziwą pasją, taką jak pana fotografa i moge sie przyznac otwarcie, ze zazdroszcze. ale ktos cos ma, inny nie. powodzenia w dalszym dzialaniu.

dareczka. pisze...

'pomysł do dupy'.. bo Ty masz lepszy?


ps. drugie zdjęcie mi się bardzo podoba!

Anonimowy pisze...

to wez mu do buzi za to drugie...

boxicz pisze...

Kurwa!, że tak powiem.

po 1, robie foty, bo to lubie i dalej bede to robić.
po 2, to mój blog i bede wrzucał co mi sie żywcem podoba.
po 3, napisałym coś na temat tych wspaniałych komentarzy pana anonima, ale chyba mi nie wypada, a nawet mi sie nie chce.
peace !

Anonimowy pisze...

zajebiście bokser...znowu jesteś w formie:) a pomysł bdb buzka

Cleo. pisze...

Nie ma co sie kłócic. Krytyka jest po to aby stawac sie profesjonalista. Mi osobiscie podoba sie 2 ujęcie, bo jest nietypowe.
Pozdrawiam
Cleo

Anonimowy pisze...

zdjecia dupa dupa dupa

tebra pisze...

jest opcja autoryzacji komentarzy. u mnie też ktoś pisał w ten sposób, być może ta sama osoba. polecam włączyć.

Beatrycze pisze...

ale kto może być aż takim bałwanem...?!

moss pisze...

no niestety sporo takich chodzi po świecie...
faktycznie włącz autoryzację i sru :D

Anonimowy pisze...

rozpłacz się

Beatrycze pisze...

grunt to się nie przejmować, bo szkoda sensu...